Trådsnella på Bristol

02.05.2011 12:13

Sist fredag 29/4 holdt jeg mitt første innlegg noensinne for et stort publikum.

Det skjedde under Snelletreffet på Bristol, i regi av Astrid Sømoen og Trådsnella.no

Det var mellom 230 og 250 håndarbeidsglade damer i salen og jeg var invitert til å fortelle litt om hvordan jeg jobber og om mitt samarbeide med garnleverandørene. Veldig hyggelig å bli invitert og moro om jeg har klart å inspirere noen av dem.

Ellers så snakket Tine Solheim og viste fram arbeidene sine og Arne og Carlos var der og snakket og viste fram sine arbeider. De bare boblet over og det var kjempegøy å høre og se dem.

Så Snelletreffet var en postiv og veldig hyggelig opplevelse og jeg fikk masse oppmerksomhet rundt mine arbeider. Det var kjempegøy!


Design: Maria Vinden via Webnode